• Bosna i Hercegovina
  • Group

Portfolio Intelligence za prodaju

Cjelovito rješenje, za proaktivnu prodaju u poslovanju s preduzećima, koje prodajnim stručnjacima omogućuje izradu svih izvještaja i analiza za postojeća i potencijalna tržišta i jednostavno planiranje prodajnih aktivnosti na domaćem i međunarodnom tržištu.

PRIJAVA

Savršeno rješenje za proaktivnu prodaju u poslovanju s preduzećima (B2B), koje prodajnim stručnjacima omogućava izradu svih izvještaja i analiza za postojeća i potencijalna tržišta, fokusiranost na kvalitetu stranaka te jednostavno planiranje prodajnih aktivnosti na domaćem i međunarodnom tržištu

                                       

Segmentacija postojećih stranaka:

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • Segmentirajte stranke prema područjima.
  • Uporedite segment sa veličinom cjelokupnog tržišta na tom području.
  • Istražite potencijal na tom području.
  • Utvrdite da li je to područje odgovarajuće pokriveno postojećim prodajnim osobljem.

Razmjena podataka s timovima

  • Poslije izrade portfolija direktor prodaje može napraviti manje portfolije, koje može posredovati prodajnom stručnjaku ili posebnom prodajnom timu.
  • Odličan pregled i upravljanje prodajnog osoblja u vezi sa napretkom, povratnim informacijama i ključnim pokazateljima uspješnosti.
  • Pregled najuspješnijih i najmanje uspješnih.

Postojeće stranke.

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Segmentacija s obzirom na analizu ABC i fokusiranje na najbolji potencijal (unakrsna i prodaja nadgradnje) te izbjegavanje niskog potencijala.

Potencijalne stranke

  • Unesite podatke o postojećim strankama.
  • Izradite spisak novih “blizanaca” potencijalnih stranaka na osnovu postojećih stranaka.
  • Dodajte nova mjerila (po želji/potrebi) da biste ograničili traženje.
  • Segmentirajte ih s obzirom na kreditni rejting (bonitet) i fokusirajte se na novi najbolji potencijal.