• Bosna i Hercegovina
  • Group

Portfolio Intelligence za marketing

Portfolio Intelligence je savršeno rješenje za proaktivni marketing u poslovanju s preduzećima koje marketinškim stručnjacima nudi jasno definisanje tržišta, jednostavnu segmentaciju i ažurne kontakte. Uz Portfolio intelligence se postižu uštede vremena i novca.

PRIJAVA

Marketing stručnjaci često se susreću sa problemima kao što su mali budžet, izračun povrata uloženih sredstava u marketing (ROMI), segmentacija klijenata, prikupljanje kontakata, upravljanje sa različitim segmentima klijenata, nadzor konkurencije te prepoznavanje pravih i učinkovitih marketinških aktivnosti.

Sadržaj koji je kreiran putem Portfolio Intelligence alata moguće je dijeliti između korisnika, komunikacija između odjela je poboljšana, a svi su odjeli su dobro obaviješteni i uključeni u marketinške aktivnosti.


PRIMJERI UPOTREBE ZA MARKETING

Želite da prodrete na novo strano tržište.

  • Uvozite svoj postojeći spisak stranaka.
  • PI prepoznaje karakteristike Vaših postojećih stranaka.
  • Jednim klikom upotrijebite te karakteristike za novo ciljno tržište.
  • Napravite mikro-segmente na osnovu kriterija.
  • Pronađite kontaktne informacije.

Kao direktor marketinga želite da pratite svoje poslovne partnere – stranke, medije, reklamne agencije, štamparije, hotele/ugostiteljske delatnosti itd.

  • Uvozite jedan ili više portfolija postojećih partnera.
  • PI vas obavještava o važnim promjenama u izabranim portfolijima.

Prodajne aktivnosti želite da prilagodite budućem ponašanju svojih postojećih stranaka (npr. podsticati nadogradnju/unakrsnu prodaju, spriječiti odlazak stranaka…).

  • Uvozite spisak postojećih stranaka.
  • PI podražava posebno prilagođene sisteme pokazatelja na osnovu kojih prepoznajete stranke sa najvišim/najnižim potencijalom i stranke sa rizikom za odlazak te im prilagođavate marketinško komuniciranje.

Želite da unaprijedite komunikaciju sa prodajnim odjelima da biste brzo i efikasno prilagodili marketinške aktivnosti (s obzirom na povratne informacije iz prodaje).

  • PI omogućava oblikovanje zajedničkih različitih korisnika kojima trebaju određene informacije – savršeno za međusobnu komunikaciju između prodaje i marketinga.
  • Objavom poruka u PI svim korisnicima u grupi efikasno posredujete najnovije informacije (povezivanje s prodajom!).