• Bosna i Hercegovina
  • Group

KAKO POSTATI MAJSTOR UMREŽAVANJA?

Bisnode za vas svaki mjesec omogućava brzo poslovno umrežavanje – Bisnode Speed Networking, na kojem imate odličnu priliku upoznati nove poslovne partnere. Sigurno se pitate kako može umrežavanje na poslovnih događajima što bolje iskoristiti. Ako na kraju dobijete samo nekoliko poslovnih kartica to vam ne koristi puno ako niste uspjeli da ostavite dobar utisak i uspostavili dobar razgovor. Pročitajte nekoliko savjeta kako postati majstor u umrežavanju.

1. Umrežavanje je dvosmjerno!

Dajte pažnju u razgovoru da ne ispostavljate samo sebe i tražite prilike kod sagovornika – ne zaboravite – umrežavanje je dvosmjerno, pokušajte razumjeti kako možete vi njemu pomoć i šta mu možete ponuditi.

2. Kartice razmijenite tek na kraju.

Prvo kod sebe provjerite da ste ostavili dobar utisak, potrudite se da sagovornika upoznate i pronađite zajednički interes. Tek nakon toga ponudite mu svoju poslovnu karticu.

3. Neka vas zapamte.

Novi ljudi koje upoznate trebaju vas zapamtiti. Zbog toga trebate biti dobar pripovjedač – pripremite si priče koje imaju jasnu poruku.

4. Budite otvoreni i iskreni.

Ljudi će se povezati sa vama ako ste autentični i iskreni. Budite radoznali i pokažite iskren interes za druge te budite spremni za uspostavljanje novih odnosa.

5. Izađite iz zone udobnosti.

Nezavisno od toga ako ste sramežljivi ili introvertirani morate se angažovati sa ljudima. Pokušajte izaći iz zone udobnosti – možda iskoristite za primjer nekoga koga kome se divite kako je dobar u upoznavanju novih osoba. Bitna je vježba – više puta ste u situaciji kad se umrežavate, prije će vam to postati prirodno. Na kraju – svi ljudi koje sad znate bili su nekad stranci dok se niste upoznali.

6. Zamišljeno zaključite razgovor.

Zadnji trenuci razgovora vrlo su bitni. Na našem brzom poslovnom umrežavanju problema sa zaključivanjem razgovora nećete imati jer vas na to napomeni zvono koje je znak za razmjenu sagovornika, na drugim susretima pobrinite se to da nepristojno ne ostavite osobe s kojom ste pričali.


Izvor članka: http://blog.hubspot.com/marketing/networking-tips